onsdag 3 mars 2010

Hoppet uppe igen

Mirakulöst nog verkar Nemis mage vara bra. Ingen diarré eller svart avföring på ite över en vecka. Hennes dietfoder är slut så hon fick av Nyx mat en kväll. INget hände, så vi testade igen och magen fortsatte att vara bra. Så nu äter hon Hills puppy large breed utan några problem alls. det känns riktigt bra och hoppet finns återigen. Men om magen skulle krascha igen så är det ingen ide att fortsätta. Men håller detta i sej så finns det ingen som är så glad som jag :D Jag hoppas verkligen nu. Jag tänker inbilla mej att det är ett bra tecken att hennes mage håller sej lugn. Och jag tänker fortsätta inbilla mej det tills den rasar igen. OM den nu gör det.

Så snälla ni. Håll tummarna nu. För Nemis skull

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska skriva ut exakt var du köpte henne. Visst är det EgoLyx. Men var finns de nu? Minns de hemska bilderna från utanför Ulricehamn, usch.

    SvaraRadera
  2. i första inlägget står det exakt vart hon köpt. så läs det :D

    SvaraRadera
  3. Hej Emma.
    Hittade din blogg av en slump.
    Hur har det gått med Nemis mage?

    SvaraRadera